Про себе

1.Прізвище, ім’я, по батькові Шеренок Світлана Василівна
 2.Дата і місце народження 14 січня 1977 р., с. Прибірськ, Іванківський район, Київська область.
 3.Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, е-mail вул. Київська 75/1, смт. Іванків, Київська обл., 07200, 098-448-338-9, s.sherenok@gmail.com
 4.Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом Вища, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут імені Г.С. Сковороди, 1998 рік, спеціальність «Початкове навчання».
 5.Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) Сукачівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», вул. Леніна, 69, с.Сукачі, Іванківський район, Київська обл., +38-04491-519-12 6.Стаж роботи: загальний 18 років у тому числі педагогічний 18 років.
7.Кваліфікаційна категорія І категорія.
8.Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) Грамота відділу освіти Іванківської РДА за сумлінну плідну працю, вагомий внесок у розвиток освіти (2015р.) 9.Класи, в яких викладаєте 4 клас.
10.Опишіть інноваційні технології та методи роботи, які використовуєте
    У своїй діяльності застосовую елементи таких інноваційних технологій як: 1.Технологію проблемного навчання (Джон Дьюї); 2.Технологію розвивального навчання (Леонід Занков; Даниїл Ельконін, Василь Давидов); 3.Інтерактивні технології навчання (О. Пометун); 4.Ігрові технології (Й. Гензерг) 5.Проектну технологію. 6.Інформаційні технології.
      Проблемна технологія навчання – мотивує учнів на самостійний пошук інформації, активізує мислення. Дозволяє навчити дітей самостійно бачити проблему, формулювати її, знайти шляхи вирішення і вирішити її. Досвід роботи свідчить про те, що найбільший інтерес в учнів викликають проблемний та дослідницький методи, які сприяють розвитку творчого мислення та уяви. Треба зауважити, що не всі діти розв’язують проблему відразу, їм потрібний аналіз, під час якого учні виділяють головне, порівнюють, встановлюють причинно-наслідкові зв’язки між фактами, обговорюють спосіб вирішення проблемної ситуації.
    Технологія розвивального навчання передбачає участь школярів у різних видах діяльності, використання у викладанні дидактичних ігор, дискусій, а також методів, спрямованих на збагачення уяви, мислення, пам’яті, мови. Вона виявила свою ефективність на всіх етапах організації процесу навчання, передусім у розвитку психічних функцій молодших школярів.      Інтерактивна технологія навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів; учитель і учень є рівноправними суб’єктами навчання. Інтерактивне навчання сприяє формування навичок, вмінь як предметних, так і загальнонавчальних; вироблення життєвих цінностей; створення атмосфери співробітництва, взаємодії; розвитку комунікативних якостей На уроках використовую такі методи навчання: « Мікрофон », «Незакінчене речення», « Ажурна пилка», «Прес», «Навчаючи-вчуся» , «Інтерв’ю», «Мозковий штурм», « Мозкова атака-карусель», « Авторське крісло» та інші.
    «Мікрофон» дає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію, передаючи уявний мікрофон. « Незакінчене речення». Вчитель визначає тему, з якої учні будуть висловлюватись у колі ідей. Використовуючи уявний мікрофон, формулює незакінчені речення і пропонує учням, висловлюючись, закінчити їх.
    «Ажурна пилка». Діти об’єднуються в групи. Кожна «домашня» група отримує завдання, вивчає та обговорює свій матеріал. Потім дітей об’єднують в «експертні» групи, в яких учнів є експертами з тієї теми, що вивчалась у «домашній» групі. Кожен учень по черзі за визначений час має донести інформацію до членів різних груп та сприйняти нову інформацію від представників інших груп. Діти повертаються до «домашніх» груп, де діляться інформацією, яку отримали від членів інших груп.
    «Навчаючись – учусь». Метод використовується при вивченні блоку інформації або при узагальненні та повторенні вивченого. Він дає можливість учням узяти участь у передачі своїх знань однокласникам. Використання цього методу дає загальну картину понять і фактів, що їх необхідно вивчити на уроці, а також викликає певні запитання та підвищує інтерес до навчання.
    «Ланцюжок» Учні читають запропонований учителем текст. Потім кожен по черзі має поставити запитання до тексту і водночас дати відповідь одним словом на поставлене йому запитання.Виграє той, хто поставить найцікавіше запитання і дасть найвдалішу відповідь. Перше запитання ставить учитель. Потім перший учень відповідає на питання і пропонує запитання другому учню, другий відповідає та ставить питання третьому тощо.
    «Прес» використовується у випадках, коли виникають суперечливі думки з певної проблеми і потрібно зайняти й аргументувати чітко визначену позицію щодо суспільної чи екологічної проблеми, яка обговорюється. Метод надає можливість навчитися аргументовано, в чіткій і стислій формі формулювати і висловлювати свою думку з дискусійного питання.
    Метод «Інтерв’ю». Об’єднують дітей в пари і розподіляють ролі: кореспондент і респондент. Кореспондент складає три питання щодо теми уроку, а респондент відповідає на них. Потім учні обмінюються ролями.
    Ігрова технологія навчання – це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється в процесі включення учня в навчальну гру. Навчальні ігри мають за мету, окрім засвоєння навчального матеріалу, вмінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності, сприяють емоційному сприйманні змісту навчання. Під час гри учні вчаться логічно висловлювати свої думки, послідовно діяти, бути спостережливими до більшості ігор включаються елементи змагання . Проектна технологія навчання – передбачає розв’язання учнем або групою учнів якої-небудь проблеми, у результаті чого вони опановують певну суму знань. Результати виконаних проектів учні оформлюють у вигляді журналу, альбому, газети, презентації, доповіді тощо.
    Метод проектів – це комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, де є можливість учневі проявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї діяльності. Інформаційні технології навчання використовує програмні й технічні засоби ( кіно, аудіо – і відеозаписи, комп’ютери, телекомунікаційні мережі) для роботи з інформацією. Основною метою є підготовка учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства. Методи: традиційна модель навчання ( фрагментарне використання комп’ютера як тренажера або для демонстрації, контроль знань та тестування, тощо).
 11. Ваше педагогічне кредо Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому. 12. Власний особистісний і педагогічний портрет (до 0,5 стор.) Школа – це своєрідний Всесвіт зі своїми законами, правилами. Я – частина цього Всесвіту, в якій поєднується чотири стихії: Вода, Вогонь, Повітря, Земля. Вогонь – це моя життєва енергія, фізична активність, воля. Енергія, ентузіазм, щирість дуже потрібні у моїй професії, адже своїм горінням запалюю вогники дитячих сердець. Цей вогонь вони мають пронести через усе життя. Вода – це моя емоційність, інтуїтивність, чутливість. Як неможливо уявити життя на землі без води, так і не можна бути справжнім вчителем, якщо не вмієш співпереживати, розуміти без слів, відчувати всі тонкощі дитячої душі. Повітря – це мій інтелект, спілкування, обмін інформацією, абстрактне мислення. Учні інколи задають каверзні питання, що вчитель просто забов’язаний бути всебічно розвиненим. Земля – це моя працелюбність і відданість своїй професії. Та справжнім учителем неможливо бути ще без одного елементу – моєї любові. Любов, насамперед, до дітей, до того, що ти робиш. Сучасний вчитель – це творча особистість, здатна генерувати нові ідеї. Має високий культурно-естетичний рівень, освіченість, інтелектуальну глибину і різнобічність інтересів, сприйняття різних ідей, думок, поглядів, концепцій, що базуються на толерантності особистості, гнучкості та широті мислення. Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю, пройматися і надихатися силами натхнення, що пробудилися в ній ( А. Дістервег).

Немає коментарів:

Дописати коментар