- І семестр 2016-2017 н.р.
«Затверджую»
Директор НВО
___________ Н.Ф.Коноваленко
«___» ______________ 2016 р.
ІІ семестр 2016-2017 н.р.
«Затверджую»
Директор НВО
___________ Н.Ф.Коноваленко
«___» ______________ 2017 р.
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Класовода 4 класу
Сукачівського НВО
«ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячий садок»
Шеренок Світлани Василівни
Виховна проблема школи
на
2016-2017 навчальний рік
Виховання активної громадянської позиції учнів.
|
Виховна проблема класу на 2016-2017 навчальний рік
Виховання свідомого громадянина України
|
Структура плану включає такі розділи:
І. Аналіз виховної
роботи за минулий рік
ІІ. Цілі та
завдання виховної діяльності
ІІІ. Характеристика
учнівського колективу
ІV. Розподіл доручень в класі
V. Соціальний паспорт класу
VI. Виховна діяльність з класом по програмі
«Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів»
VII. Основні виховні заходи
VIII. Патріотичне виховання
IX. Профорієнтаційна робота
X. Індивідуальна робота з учнями
XI. Робота з батьками
XII. Заходи з охорони життя та здоров’я
Аналіз виховної роботи
з учнями 4 класу за
2015-2016 навчальний рік
У класі навчалося 16 учнів. За цей період склад колективу не змінювався.
В 2015-2016 навчальному
році у визначенні змісту роботи у класі керувались Конституцією України, Конвенцією ООН про
права дитини, законом України про освіту.
Свою діяльність здійснювали відповідно до основних завдань
загальноосвітньої школи,
спрямованих на:
-
виховання громадянина України;
-
формування особистості учня;
-
його наукового світогляду, розвитку його
здібностей і обдарувань;
-
виховання любові до праці, почуття
дбайливого господаря своєї школи,
-
бережливого ставлення до шкільного і класного
майна;
-
формування засад здорового способу життя;
-
виховання любові до природи, вироблення
навиків екологічної культури;
-
виховання поваги до вчителів, старших,
батьків;
-
формування згуртованого та працездатного
учнівського колективу.
У виховній роботі
використовували різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування,
класні збори, анкетування, відверті розмови, конкурси, трудові десанти, виставки-конкурси,
вікторини.
Виховна робота у класі проводилась за
основними орієнтирами виховання:
ціннісне ставлення
особистості до себе;
ціннісне ставлення
особистості до сім΄ї, родини,
ціннісне ставлення
особистості до праці,
ціннісне ставлення особистості до природи,
ціннісне ставлення особистості до культури і
мистецтва,
ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави.
Усі заходи були спрямовані на
формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу приймали
активну участь у загальношкільних заходах, концертах, ярмарках, лінійках.
Але у виховній роботі є ще
недоліки, над якими необхідно працювати у 2016-2017 навчальному році,
а саме:
1.Зміцнювати трудову дисципліну на уроках, поведінку під
час перерв.
2.Добиватись
сумлінного виконання учнями своїх доручень.
3.Добиватись
доброзичливих, товариських стосунків між учнями класу, між дівчатами та
хлопцями.
Характеристика учнівського колективу
Всього учнів у
класі – 16.
Серед них хлопців –
9.
Серед них дівчат –
7.
Успішність за
попередній навчальний рік:
Відмінники класу –
2.
Учні достатнього
рівня – 9.
Учні середнього
рівня – 5.
Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня.
Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У
спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. .2 учнів закінчили навчальний рік із Похвальним листом
(Кондратюк Вячеслав та Давиденко Тарас). Кондратюк Вячеслав зайняв 2 місце з олімпіади з
української мови ( районний етап). У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок
середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.Немає учнів, які мають початковий
рівень.
Всі діти фізично розвинені, енергійні,
рухливі, доволі гамірливі; люблять брати участь у різних позаурочних заходах.
Регулярно відвідують школу, найчастіше пропуски бувають у зв’язку
з хворобою.
Рівень взаєморозуміння достатній, але
частіше допомагають тільки друзям, а інколи тільки тоді, коли це попросять, або
коли вимагає вчитель. Деяким учням (Давиденко Олександру, Руденко Павлу,
Сингаєвському Михайлу) слід краще готувати домашнє завдання, читати додаткову
літературу.
Батьки до проблем навчання й виховання
переважно ставляться відповідально. Це приносить свої позитивні результати.
Розподіл доручень у класі
№
|
Прізвище та ім’я учня
|
Доручення
|
1
|
Возовик Тетяна
|
Господарська служба класу
|
2
|
Волочай Євгеній
|
Фізорг
|
3
|
Галушка Руслан
|
Відповідальний за чистоту взуття учнів
|
4
|
Давиденко Олександр
|
Відповідальний
за збереження шкільного майна
|
5
|
Давиденко Тарас
|
Черговий по їдальні
|
6
|
Духневич Крістіна
|
Відповідальна за охайність учнів
|
7
|
Кондратюк Вячеслав
|
Заступник старости
|
8
|
Маринчук Вікторія
|
Староста
|
9
|
Раєнок Дарина
|
Кореспондентська служба класу
|
10
|
Руденко Владислав
|
Бібліотечина служба класу
|
11
|
Руденко Павло
|
Відповідальний за поведінку класу
|
12
|
Сингаєвський Михайло
|
Господарська служба класу
|
13
|
Сковпень Дарина
|
Служба озеленення
|
14
|
Устян Вікторія
|
Бібліотечна служба класу
|
15
|
Чикиш Ірина
|
Медична служба класу
|
16
|
Шило Назар
|
Фізорг
|
Виховна
діяльність з класом по програмі «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 кл.»
Основні Орієнтири в класі
|
Вересень
|
Жовтень
|
Листопад
|
Грудень
|
Ставлення до суспільства І держави
|
Бесіда «Я- громадянин України і пишаюсь цим».
|
Заняття «Люби і знай свій рідний край».
|
Година спілкування «Сторінки історії мого села».
|
Конкурс малюнків «Всі
народи України живуть у злагоді та мирі
|
Ставлення
до людей
|
Бесіда«Кожна людина неповторна!»
|
Бесіда «Ти знаєш, що ти – людина?»
|
Діалог «Слово – не горобець, вилетить – не піймаєш.»
|
Ранок «Золоте правило ввічливості».
.
|
Ставлення до природи
|
Виховна година «Твій рідний край».
|
Міні-проект «У лісі наукових дерев».
|
Рейд-операція «Збережемо красу
природи».
|
Акція «Нагодуй птахів (тварин).»
|
Ставлення до праці
|
Година спілкування «Праця прикрашає людину».
|
Бесіда «Праця – джерело
життя і головна його прикраса».
.
|
«Допоможи книзі!»-операція
|
«Калейдоскоп професій»-
конкурс
|
Ставлення до мистецтва
|
Міні-проект «Мистецькі шедеври».
.
|
Бесіда «Про що розповідають картини?»
|
Конкурс малюнків «Краса природи в мистецтв»і.
|
Виховна година «Музична спадщина рідного краю.»
|
Ставлення до себе
|
Рольова гра«На кого я хочу бути схожим у житті?»
|
Година спілкування «Для чого живе людина?»
|
«Завтрашній характер – у сьогоднішньому вчинку»-бесіда.
|
Бесіда «Що означає бути вихованим?»
|
Аналіз виховної роботи
з учнями 4 класу за
2015-2016 навчальний рік
У класі навчаються 16 учнів. . За цей період склад колективу не змінювався.
Матеріальне становище у більшості
дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує
взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють
вихованість і тактовність. .2 учнів закінчили
навчальний рік із Похвальним листом. У класі є так званий «резерв» — це учні,
що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх
виправленням.Немає
учнів, які мають початковий рівень.
В 2015-2016 навчальному
році у визначенні змісту роботи у класі керувались Конституцією України, Конвенцією ООН про
права дитини, законом України про освіту.
Свою діяльність здійснювали відповідно до основних завдань
загальноосвітньої школи,
спрямованих на:
-
виховання громадянина України;
-
формування особистості учня;
-
його наукового світогляду, розвитку його
здібностей і обдарувань;
-
виховання любові до праці, почуття
дбайливого господаря своєї школи,
-
бережливого ставлення до шкільного і класного
майна;
-
формування засад здорового способу життя;
-
виховання любові до природи, вироблення
навиків екологічної культури;
-
виховання поваги до вчителів, старших,
батьків;
-
формування згуртованого та працездатного
учнівського колективу.
У виховній роботі
використовували різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування,
класні збори, анкетування, відверті розмови, конкурси, трудові десанти,
виставки-конкурси, вікторини.
Виховна робота у класі проводилась за
основними орієнтирами виховання:
ціннісне ставлення
особистості до себе;
ціннісне ставлення
особистості до сім΄ї, родини,
ціннісне ставлення
особистості до праці,
ціннісне ставлення особистості до природи,
ціннісне ставлення особистості до культури і
мистецтва,
ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави.
Усі заходи були спрямовані на
формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу приймали
активну участь у загальношкільних заходах, концертах, ярмарках, лінійках.
Але у виховній роботі є ще
недоліки, над якими необхідно працювати у 2016-2017 навчальному році,
а саме:
1.Зміцнювати трудову дисципліну на уроках, поведінку під
час перерв;
2.Добиватись
сумлінного виконання учнями своїх доручень.
3.Добиватись
доброзичливих, товариських стосунків між учнями класу, між дівчатами та
хлопцями.
Немає коментарів:
Дописати коментар